ÚJ

ÚJ
Programozás MI-vel 6 741,00 Ft Kezdőlap
  • -749,00 Ft
  • Új
kezdolap
Programozás MI-vel
ELŐRENDELHETŐ! Várható megjelenés: 2025.06.23. Az olyan mesterséges intelligencián alapuló...
6 741,00 Ft Normál ár -749,00 Ft 7 490,00 Ft Ár
Python - Tudástár 3 141,00 Ft Kezdőlap
  • -349,00 Ft
  • Új
kezdolap
Python - Tudástár
Hogyan lehet gyorsan elsajátítani a Python alapfogalmait anélkül, hogy időt pazarolnánk a...
3 141,00 Ft Normál ár -349,00 Ft 3 490,00 Ft Ár
Összes újdonság
Értékvezérelt marketing 3 900,00 Ft Antikvár könyvek
  • Értékvezérelt marketing 3 900,00 Ft Antikvár könyvek

Értékvezérelt marketing

3 900,00 Ft

Antikvár könyv!

A szerző megkísérli újrafogalmazni a marketing célját, és meghatározni, miképpen mérhető a marketing gazdasági hozzájárulása a vállalati értékhez.

Mennyiség
Utolsó tételek a raktáron

A szerző megkísérli újrafogalmazni a marketing célját, és meghatározni, miképpen mérhető a marketing gazdasági hozzájárulása a vállalati értékhez. A könyv meglehetősen ambiciózus célt tűz maga elé: nem akar kevesebbet, mint újrafogalmazni a marketing célját, és meghatározni, hogy miképpen mérhető a marketing gazdasági hozzájárulása a vállalati értékhez. Az újradefiniálás eredményeként olyan új marketingkoncepció születik, amely gyakorlatiasabb és a vállalati felső vezetés céljaihoz jobban illeszkedik. A szerző szerint a marketing célja az, hogy hozzájáruljon a részvényesi érték maximálásához. Ezért a marketingstratégiát is abból a nézőpontból kell értékelni, hogy milyen értéket teremt a befektetők számára. Ez az új, értékvezérelt marketingnek nevezett koncepció a meglévő marketingtudást nem teszi elavulttá; ellenkezőleg, sokkal inkább relevánssá teszi azáltal, hogy világos irányt szab neki. Könyvünk azt igényli az olvasótól, hogy a leírtakat ne csak a marketing szemszögéből ragadja meg, hanem integrálja a pénzügyekkel, a közgazdaságtannal, a stratégiával és az információs rendszerrel.

Z89635453184