

Antikvár könyv!
A szerző megkísérli újrafogalmazni a marketing célját, és meghatározni, miképpen mérhető a marketing gazdasági hozzájárulása a vállalati értékhez.
A szerző megkísérli újrafogalmazni a marketing célját, és meghatározni, miképpen mérhető a marketing gazdasági hozzájárulása a vállalati értékhez. A könyv meglehetősen ambiciózus célt tűz maga elé: nem akar kevesebbet, mint újrafogalmazni a marketing célját, és meghatározni, hogy miképpen mérhető a marketing gazdasági hozzájárulása a vállalati értékhez. Az újradefiniálás eredményeként olyan új marketingkoncepció születik, amely gyakorlatiasabb és a vállalati felső vezetés céljaihoz jobban illeszkedik. A szerző szerint a marketing célja az, hogy hozzájáruljon a részvényesi érték maximálásához. Ezért a marketingstratégiát is abból a nézőpontból kell értékelni, hogy milyen értéket teremt a befektetők számára. Ez az új, értékvezérelt marketingnek nevezett koncepció a meglévő marketingtudást nem teszi elavulttá; ellenkezőleg, sokkal inkább relevánssá teszi azáltal, hogy világos irányt szab neki. Könyvünk azt igényli az olvasótól, hogy a leírtakat ne csak a marketing szemszögéből ragadja meg, hanem integrálja a pénzügyekkel, a közgazdaságtannal, a stratégiával és az információs rendszerrel.