alakformálás, női torna, edzés otthon, egészséges életmód, tornagyakorlatok, gerinctorna

Alakformálás

1450 Ft1160 Ft
(Kedvezmény: 20%)
A „core-tréning” a test „központját” alkotó has- és hátizmok erősítését jelenti, ami nemcsak az alakformálás fontos eleme, hanem minden sportmozgás és a legegyszerűbb, hétköznapi mozdulatok kivitelezéséhez is szükséges.
Leírás
Tantusz a zsebben!
A „core-tréning” a test „központját” alkotó has- és hátizmok erősítését jelenti, ami nemcsak az alakformálás fontos eleme, hanem minden sportmozgás és a legegyszerűbb, hétköznapi mozdulatok kivitelezéséhez is szükséges.

Gondold végig, hányszor lépnek működésbe a törzs izmai a legegyszerűbb mozdulatok elvégzése közben: amikor kiszállsz az ágyból, felállsz a székről, amikor ölbe veszed a gyerekedet, vagy az unokádat, vagy amikor az íróasztalnál ülsz. Ha a törzsizmok nem elég erősek, minden mozdulat nehéz, sőt fájdalmas is lehet.

Főbb témakörök:
•    Mit kell tudnod a törzsizmokról?
•    Felkészülés az edzésre
•    Erősítő gyakorlatok kezdőknek
•    Kockahas-gyakorlatok
•    Farizom-erősítés
•    Összetett erősítő gyakorlatok
•    Törzsizomerősítés-labdával
•    9 egyszerű eszköz izomerősítéshez
•    A törzsizom-erősítés 9 leghatékonyabb módja



A hatékony és eredményes testformáláshoz elengedhetetlen a szakmai segítség. A speciális étrended összeállítása mellé ajánljuk most könyvünket, mely az úgynevezett „core training” alapjait mutatja be.

ISBN
9786155186080
ISBN
Oldalszám
155
Oldalszám
Méret
B/6
Méret
Kötés
ragasztott
Kötés
Megjelent
2012
Megjelent
Szerző
LaReine Chabut
Szerző
Kíván tőlünk a későbbiekben hírlevélben kedvezménykuponokat, akciókról szóló tájékoztatást kapni?