mgi_verseny.jpgmgi_verseny.jpg

Versenystratégia

1990 Ft1592 Ft
(Kedvezmény: 20%)
A Modern Gazdasági Ismeretek sorozatban megjelent könyvben a szerzők világosan és tömören kifejtik a versenystratégia lényegét.
Leírás
A Modern Gazdasági Ismeretek sorozatban megjelent könyvben a szerzők világosan és tömören kifejtik a versenystratégia lényegét.

A könyv elsőként bemutatja, hogyan vizsgáljuk meg a fogyasztói mátrix segítségével a vállalat rendelkezésére álló alapvető stratégiai lehetőségeket az adott termékre és piaci szegmensre vonatkozóan.

A vállalat relatív hatékonyságának és hatásosságának felmérése a termelői mátrix alkalmazását mutatja be. Áttekinti, hogyan mérjük fel a versenykörnyezetet, különös tekintettel a versenytársak relatív erősségeinek felbecslésére.

Foglalkozik a jövőre vonatkozó elemzéssel, a bizonytalanság gyakorlati értelmezésével és az alternatív stratégiák értékelésével. Értelmezi az egyes vállalati funkciók, osztályok szerepét a versenystratégia kidolgozásában.

A szerzők világosan és tömören elmagyarázzák a versenystratégia lényegét, és közben választ adnak az olyan alapvető kérdésekre, mint például: hol kell a vállalatnak versenyeznie; milyen termékekkel legyen a piacon; hogyan szerezhet fenntartható versenyelőnyt a kiválasztott piacokon. Mindezek ismertetéséhez két összetartozó mátrixot, a termelői és a fogyasztói mátrixot használják fel.

ISBN
9789635452224
ISBN
Oldalszám
150
Oldalszám
Méret
165 x 188 mm
Méret
Kötés
ragasztott, kartonált
Kötés
Megjelent
1999
Megjelent
Szerző
Faulkner, David - Bowman, Cliff
Szerző
Kíván tőlünk a későbbiekben hírlevélben kedvezménykuponokat, akciókról szóló tájékoztatást kapni?